Podziel się swoją makijażową pasją
Jeśli posiadasz własny salon wizażu lub świat pięknych cieni, pomadek czy róży stanowi Twoje zamiłowanie, to ten artykuł jest zdecydowanie dla Ciebie. Wypromuj wykonaną pracę i zostań zauważona także w sieci. Nowe klientki, tona inspiracji oraz możliwość poznania opinii innych będzie nieoceniona.
Od czego zacząć?
Powinnaś stworzyć konta na portalach społecznościowych poświęconych ściśle Twoim zainteresowaniom. Warto rozdzielić życie prywatne od kwestii zawodowych. Facebookowy profil pozwoli dotrzeć do dużego grona osób zróżnicowanych wiekowo. Coraz aktywniej korzystają ze strony także starsi ludzie, postępując wraz z duchem czasu. Liczy się regularność, niech wszyscy Cię dostrzegają. Staraj się dodawać posty o określonej porze. Godziny popołudniowe sprzyjają spędzaniu wolnego czasu przy social mediach - wykorzystaj ten fakt. Zachęcamy, aby poświęcić także chwilę Instagramowi, gdzie popularne relacje podbijają internet. Możesz nagrywać tutoriale, recenzje produktów oraz dodawać piękne zdjęcia okraszone ciekawymi, informacyjnymi opisami. Stopniowo przybędą obserwatorzy skuszeni wartościowym kontentem.
Postaw na profesjonalne ujęcia
Kochamy ładne i estetyczne rzeczy. Obraz stanowi kluczową kwestię, ponieważ jako pierwszy przyciąga uwagę. Dopiero potem zauważamy tekst. Musimy skłonić użytkownika do pozostania z nami chociaż przez kilka minut. Jeśli wykaże chęć wgłębienia się w temat, osiągamy sukces. Zakup dobrego aparatu cyfrowego jest poniekąd obligatoryjny. Słabej jakości zdjęcia niestety odpychają. Co więcej, trudno wtedy o powrót zrażonej osoby. Sięgnij po sony a7s, który uchwyci nawet najmniejsze detale artystycznych makijaży modelek. Drobinki brokatowych cieni, idealna kreska czy pieczołowicie podkreślone brwi. Ujrzymy niesamowite szczegóły. Kombinuj też z kompozycją. Tło, ustawienie - znakomity kadr potrzebuje planu. Zrealizuj unikatową wizję. Pokaż, co potrafisz z jak najlepszej strony.
A może tak blog?
Słowo pisane scala ludzi. Odbiorcy chcą wiedzieć, co masz do powiedzenia. Większe teksty ułatwiają zebrać myśli. Przekazujemy merytoryczną wiedzę w przystępnej formie. Pamiętaj, aby rozdzielać części artykułu śródtytułami. Niech akapity zachowują podobną długość. Dodawaj oczywiście zdjęcia. Opisuj jak stworzyłaś makijaż. Zawsze wolno Ci przecież umieścić link do swojego Instagrama, Facebooka lub choćby kanału na YouTube, który zaprezentuje wersję wideo przedstawionej stylizacji. Bądź nieustannie kreatywna, zachowaj pozytywne nastawienie i osiągnij wymarzony sukces!